Købsbetingelserne gælder for forbrugeres køb af varer på pyrotrade.dk.
Siden ejes og drives af:
Fyrværkernes Fabriksudsalg
CVR-nr. 26031451
Silkeborgvej 901
8220 Brabrand
Tlf. 23300101
[email protected]
Betaling
Betaling kan ske ved brug af følgende betalingsmidler: Visa Cars, VISA/Dankort, Mastercard, MobilePay.
Ved betaling med Mastercard Debit, som er et debetkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Beløbet trækkes, når varen afhentes.
Levering
Vi tilbyder ikke levering.
Varerne kan afhentes i perioden fra d. 27/12 – 2020 kl. 10.00 til 31/12 – 2020 kl. 12.00 på adressen Silkeborgvej 901, 8220 Brabrand efter din bestilling.
Fortrydelsesret
På fyrvaerkeri ydes der ikke nogen form for fortrydelse ret. Varen sælges kun i en begrænset periode, ved bestilling af disse varer afskrives automatisk fortrydelsesretten.
Returnering af varen og returomkostninger
Der er ingen fortrydelsesret og dine varer kan derfor ikke returneres.
Reklamation – hvis der er noget galt med varen
Ved køb af varer finder købelovens regler anvendelse. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.
Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.
Opdager du en mangel, skal du reklamere til os inden rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Gem derfor din kvittering.
Vil du klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Varen må IKKE sendes med post eller fragtmand, men skal afleveres på adressen Silkeborgvej 901, 8220 Brabrand.
Klagemuligheder
Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus: https://kpo.naevneneshus.dk.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: [email protected].